“Quintana, uhvati se motike…+ update 2
Svaštara, Kritika, Komentar, Knjiga/Anti-knjiga | anno domini 2007
…jer objavljivanje ovakvih tekstova je uvreda za pismene ljude”- glasio je otprilike moj, ne previše ljubazan, komentar ispod posta prozvanog, objavljenog na Bestseleru pod latentno-narcisoidnim pseudonimom “www-bestseler-net”.
Komentar je obrisan, striček Quintana, još jedna samozvana, novokomponirana zvijezda sumnjivog sjaja na hrvatskom blogerskom nebu, još nije (niti ikad hoće) naučio da demokracija ne znači busanje u primatska ćosava prsa i izvikivanje pasmater parola protiv imaginarnog neprijatelja. Argumentirana kritika ili, ne daj bože, otvoreni napad na njegove spisateljske sposobnosti koje nisu izašle iz okvira osrednje nadarenog osmoškolca, pogadjaju osjetljivog Quintanu upravo tamo gdje je najtanji: u napuhani ego bez pokrića.
Ustvari, nije Quintana tema mog posta, ovakvo postpubertetsko ponašanje nije ništa novo u svijetu onih koji uz Playboy ispod jastuka čuvaju i posljednji broj Komandanta Marka, sanjajući da će im zvučna imena poput “dr. Lebowski” ili “Jesus El Diablo (sic!) Quintana” pomoći u nalaženju identiteta koji će ih uzdignuti u svijet njihovih imaginarnih junaka, onih iz stripa ili Coen-brothers filmova. Rezultat, vidljivo iz predočenog, više nalikuje karikaturi Žalosne Sove, što ni brisanje nepoželjnih komentara ne može promijeniti.
Quintana je u ovom slučaju samo povod da napokon napišem post na temu koja me već duže vrijeme proganja, a to je Bestseler ili bolje gdje je nestao Bestseler.
Za one neupućene: Bestseler je nastao prije nepune 2 godine u inspirativnom trenutku isteklom iz pivske flaše kada su ponosni pokretači Quintana i njegov nešto popularniji pajdaš Lebowski (ne, nije riječ o Johnu Torturri i Jeffu Bridgesu
) došli na ideju stvoriti mjesto na internetu gdje bi se okupili kvalitetniji blogeri. Stavljam ruku u vatru da je povod ustvari bio želja za samopromoviranjem (čitajući Quintaninu uvodnu riječ to je jedina misao koja vam se nameće, pod uvjetom da preživite napad smijeha nakon ovog intelektualnog zaključka: “Može se dakle reći da je Bestseler baš kao i neka druga povijesna događanja počeo skicom na običnoj salveti.”).
Bilo kako bilo, osobno me radovala činjenica da će hrvatski blogerski svijet napokon doživjeti rezanje pupčane vrpce od blog.haera i tako pokazati Dariusu & Co. što je ustvari dobra pisana riječ. Nakon samo par mjeseci pokazalo se da je moje veselje bilo preuranjeno. Posjećenost je rapidno opadala, interes za projekt nestajao, a jedna dobra ideja lagano se pretvarala loser-project. Za tako brzu propast ovog “povijesnog dogadjaja” razlozi su mnogobrojni, a ja ću navesti samo par:
1. Amaterski pristup i realizacija.
Neuspjeli pokušaj prezentiranja susjeda, druga po čaši, ex, sadašnje i bivše cure, tetke iz petog koljena i osobnih poltrona kao elitnih blogera. Može bit´ da je većina naših blogera nepismena, ali to ne podrazumijeva i da su dovoljno glupi da progutaju preporuke samozvanih “povijesnih veličina”.
2. Naš mentalitet.
Tja, ovdje se nema puno za reći. Zavist je riječ vodilja. Zbog nje, većina naših blogera ne čita ovog ili onog, a kad tome prišijemo činjenicu da je taj ili onaj u nekom “odabranom” društvu, tek onda ide na potpune ignore. Bolje gaziti nego graditi.
3. Bestselerovi blogeri
Većina odabranih su se nalazili na cool listi blog.haera, što uzrokuje i veliki broj posjetioca tj. komentara. Glupo je poricati da nam komentari nisu važni, ali upravo ti blogeri dokazuju u praksi teoriju o bolesnoj potrebi za kvantitetom koja im je, naravno na uštrb kvalitete, pružala cool lista. Jedno sam vrijeme, očarana idiotskim sadržajem komentara, pratila iste po raznim blogovima i došla do zaključka da niti komentator čita komentirani post, niti autor komentare i svi zadovoljni: komentator jer je u uvjerenju da je vidjen na cool blogu, komentirani jer broj komentara štima.
Staro izdanje Bestselera nije imalo opciju komentara. Nema komentara, nema ni postova.
Onda stiže Mrak noseći uljenu lampicu kojom će osvijetliti put prema uspjehu. Bestseler doživljava potpuni preporod, bar što se dizajna tiče. Odškrinuta su i vrata u društvo “odabranih”, te primljeni novi blogeri. I ja sam dobila poziv, te se po drugi put obradovala stvaranju Bestselera.
Jednom u tri mjeseca dobivali smo izvještaj kojeg je Mrak osobno pisao i slao, a u kojem bi nas, izmedju statističkih podataka o posjećenosti i čitanosti, očinski podsjećao da pišemo i postamo. Izgledalo je da se netko zaista zalaže da ideja o kvalitetnoj blogerskoj mreži zaživi i opstane.
Medjutim, očito je da ni dobra volja i trud ne donose rezultate ako se troše na pogrešne ljude. Na Bestselerovom popisu trenutno se nalaze 28 blogera/ica (ispravak: 27
). Neki od njih nemaju više od 2-3 posta. A bogmek niti 2-3 suvisla komentara ispod njih što, vjerujem, zadaje bol slabašnim egićima jer im pokazuje da izvan blog.haera ne vrijede ništa, čak ni za njihove najvjernije komentatore nisu vrijedni dodatnog klika.
Bestseler je opet tamo gdje je i bio, na početku kraja. Tekstovi koji se pojavljuju, sve su češće potpisani pseudonimom “www-bestseler-net”, a ako ih pročitate jasno vam je i zašto, mislim da ni jedan Indexov “novinar” ne bi potpisao tu splačinu.
Ljuta sam. Jesam.
Ljuti me naša zadrtost, nesposobnost da progledamo, da se odlijepimo od uskogrudnog “JA” i pokušamo vidjeti učinak jednog jakog “MI”.
Ljuti me činjenica da ljudi poput Quintane imaju pravo uništiti jedan odličan projekt, pretvarajući ga u osobnu prćiju.
Ljuti me saznanje da nismo sposobni od srca pohvaliti rad drugog, ako nam to ne donosi korist.
Žalosti me razmjer i snaga poltronstva, dvoličnosti i lažnih vrijednosti, arogancije samozvanih veličina i siromaštvo duha medju hrvatskim blogerima.
Rado ću se sjećati onog kratkog vremena kad sam umišljala da pripadam pionirskom pokretu kojem je želja stvoriti mjesto kvalitetne pisane riječi, u kojem će zavist i besmisleni rivalitet nestati pred željom za dobrom zabavom i medjusobnim podržavanjem. To vrijeme je prošlo, shvatila sam vlastitu zabludu i glupost vjerujući u nemoguće.
Ne preostaje mi nego da se zahvalim Mraku na gostoprimstvu i zamolim ga da me obriše s popisa Bestselera jer nisam, niti želim, podržavati ili biti dio takve zajednice.
PS. ovaj post je prvotno trebao biti objavljen samo na Bestseleru, ali poznavajući Quintanovu senzibilnu prirodu, moguće je da bude obrisan. U tom slučaju, neka ga i na mom blogu.
************
UPDATE: nije dugo trajalo, čini se nekih 20-tak minuta, a moj post je skinut s Bestselera. Tim potezom su svi moji navodi u ovom postu potvrdjeni.
****************
UPDATE 2: ne pada mi uvijek lako nekome zabraniti komentiranje. To činim samo u slučajevima kad sirovine, ohrabrene anonimnošću, prosipaju uvrede ne bi li si tako priuštili sekundicu samopoštovanja. Ili psihopatima s licencom na nebulozne komentare koje lijepe gdje stignu, kao muhe govna.
Ovaj put im se pridružila još jedna osoba, koja u svojim noćnim pohodima nastoji vlastitu ogorčenost, toliko puta dokazanu u vlastitim postovima (očito “previše puta” jer je blog stavila u fazu mirovanja), preslikati na ostatak svijeta.
Jesu li ove osobe vrijedne jednog updatea? Nisu. Kao ni jedne suvišne riječi kojom bih analizirala njihove postupke. Navodim ih, jer oni su jedini od jučerašnjih 668 posjetilaca, koji su mi udarili kontru.
Pitam se, da li su to zaista pravi predstavnici naše blogosfere, ljudi s očitim psihičkim smetnjama, koji su u stanju, iako neargumentirano, nisko i primitivno, proturiječiti nečijem mišljenju?
Bestseler, opet ponavljam, je bio jedna odlična ideja koja je propala jer je proizašla iz krivih pobuda. Čak ni čovjek sa strane, uspješno dokazan u poslovnom svijetu, nije uspio u svom pokušaju spašavanja. Nekome je sve to nevažno. Nekome puca ona stvar za Bestseler. Ali što je s ostatkom? Što je sa svim onima koji su jučer (i noćas) pohodili moj blog? Zar su svi ti ljudi zaista željni samo jeftinog prepucavanja? Pa toga bar imamo dovoljno u medijima, politici, svakodnevici. Ili se varam? Ili je to zaista jedini smisao većine onih koji se nazivaju blogerima?
Da se razumijemo, ne smatram blogere izabranim narodom. Ali rastužuje činjenica, da od cijele te ´rpe, da ne kažem kamare (kamara, linkana si zbog odličnog slikovnog priloga), niti jedan nije našao neki zdravi protuargument kojim bi započeo normalnu diskusiju.
Ovaj update je samo kratki osvrt na stanje koje je, manje više, svima poznato. Nemam namjeru razvlačiti ovu temu unedogled, ali ću i dalje upućivati (i to sa osobitim “samozadovoljstvom” ) KRITIKU kad za to budem imala razloga. Možda se netko od onih gore navedenih dosjeti, otvori link, pa pročita što je kritika. Ne, toliki optimist ipak nisam. Ljepše se nabacivati riječima poput “ogorčenost”, “pljuvanje”, “žuč”… kraće su, lakše se pamte i svako ih razumije.




03.05.2007. u 9:06
No, cini mi se da si pogresno brojala - na Bestselleru je 27 autora
A za ozbac - zasto je potrebno necemu pripadati? Pa makar to bio i pionirski pokret?
03.05.2007. u 9:08
Često kliknem na “bestseler”, a još se češće upitam “zašto”, a onda shvatim da sam kao tat provirio u još jednu VIP skupinu koja tamo nešto između sebe lamentira. Ne poznam nikoga od apostrofiranih, ali ni najmanje ne sumnjam u tvoju ocjenu, pa zar “brisanje” napisanoga nije potvrda tvojoj tvrdnji.
Zove li se nešto u blogosferi bestseler ili bestceler ili kupus ili grah na salatu, uvijek će VIP skupina djelovati kao VIP skupina, pogotovo ako je “glavni” u skupini važna karika koja je slučajno jedina pismena. Uvrijeđena do temelja ako je se “ne shvati”. Ucviljena k’o dijete kojemu ne daju da se igra, iako je lopta njegova. Nek’ svatko ima svoju loptu, jer malo ih ima dvije potrebne loptice koje karakter znače
Možda ovako pričam, jer sam osoba koja ne pripada nikakvim kovhozima, a još manje sovhozima, a bome i neću. Zato bih u naslov tvog posta iza riječi “motike”, dodao “za dobrobit sovhoza”.
03.05.2007. u 9:12
Kud baš ovaj post da pročitam nakon višednevne net apstinencije
Evo uz kavicu sam stvarno malo detaljnije pronjuškao tu priču oko bestselera, Quintane i ovih finti sa komentarima - stvarno dječački jadno.
Brisanje posta je priča za sebe…
Izem ti nedojebanu stvaralačku veličinu…
03.05.2007. u 9:18
Neutrino, dobro pitanje. Baš sam vodila polemiku sa dragim oko smislenosti podržavanja ovakvih ideja, ali ne mogu si pomoći i kad unaprijed znam da sam zagazila u govno, ja se još uvijek nadam da miriši na ljubičice.
Tip sam koji voli promjene, volim vidjeti da se nešto gradi, radi, smišlja i ostvaruje. Bestseler jest bio pionirski pokušaj i kao ideja me oduševio. Razvoj je pokazao da mnogi naši blogeri nisu u stanju progledati i priznati da je “carevo novo ruho” kojim su se ogrnuli obična iluzija koja šeće po njihovim vlastitim monitorima.
27 kažeš? sad mi je jasno zašto u Quintaninom kratkom opisu stoji da ima problema sa ženama: brzina mu je, očito, na svim poljima vrlina…
03.05.2007. u 9:25
dok sam odgovarala neutrinu upao sklzblz i siniša
@sklblz, to je boljka na našim prostorima, ali pripadanje ne bi smjelo biti neka povlastica, ja to shvaćam kao podršku nekoj ideji koja se time širi i jača. razumijem tvoju averziju prema kolhozima jer, eto, pokazalo se da se intelektualno nismo dalje razvili.
@siniša,tvoja zadnja rečenica sve govori
03.05.2007. u 9:44
Tvoj odgovor neutrinu dopunjuje post na najbolji mogući način. Podržati ideju u nadi da će i ostali s “istim srcem” podržati ideju. Naravno, i graditi je. Nažalost, na kraju prevlada mentalitet ovoga neba i sve se surva u kaljužu po kojoj takvi očito žele capljati u najnovijim cipelama.
Paralelu s Komadantom Markom i Playbojem sam pročitao tristo puta, a moram je i copi pastati za buduće generacije
03.05.2007. u 9:48
Jeah da - gledam malo vamo-tamo, neke stvari mi promaknu (ili sam jednostavno opuštena i ne obraćam pažnju) pa se onda čudim stvarima koje su drugi daaavno prošli i shvatili.
Trenutno ništ’ drugo pametno za reći, nego šteta kako i zašto se dobre ideje urušavaju.
03.05.2007. u 10:55
Eh sto ti je zensko … lijepo zamoli da je obrisu s bestsellera, ovi to naprave u roku od 20 minuta (a s njom onda valjda i post i sad se jos buni …
Kao sto rece kolega s komentarom - nije vrijedno tinte …
Jedino, ako im posaljes mail onda smijes pisati o tome
03.05.2007. u 11:11
@ Bez komentara … hm, meni se na ovom tvom linku pojavljuje stranica na kojoj pise:
Doista ne možemo pronaći stranicu koju tražite. Možda ju je mačka pojela?
03.05.2007. u 11:19
@ Bez!komentara - hm, sad sam zbunjen, tebe nema na popisu 27 velicanstvenih ili sam te ja nesposoban tamo pronaci …
@ Studena - zasto se ti s tim banerom gore desno lazno predstavljas clanom bestsellera?
03.05.2007. u 11:47
gle, nema smisla sada se tu nešto posebno živcirati, studena je imala primjedbu na objavljeni tekst, komentar nije bio dobro primljen, pobrisan je, uslijedilo je dopisivanje i kao rezultat studena je odlučila da je treba maknuti s bestselera
žao mi je što je to odlučila jednako kao što mi je žao što je komentar obrisan jer internet pamti sve
točno je da je početni elan oko bestselera splasnuo, točno je i da su neki autori prestali pisati, neki pišu samo povremeno, a neki novi se ili nisu iskazali ili ih nismo uočili, jednako tako je točno da sam ja svoj fokus prebacio na nešto drugo - no to je učinio i quintana i bestseler se u osnovi bavi onime u čemu je bio najbolji od početka a to je kanaliziranje mladih literarnih nada kroz zbirku priča
mislim da se bestseleru nema što zamjeriti, treba mu samo redefinirati ulogu
03.05.2007. u 12:03
hahaha sad će se i bestseler “restrukturirati” k’o Viktor Lenac ili božemesačuvaj naše gospodarstvo. Možda ga netko kupi, pa od njega napravi buregdžinicu
03.05.2007. u 12:36
Predlažem da ih najprije elektrificiraju. Ipak se danas bez struje slabije vidi i ne baš daleko čuje
Poslije se može prijeći na industrijalizaciju i komasaciju, a moglo bi se štogod i nacionalizirati, pa poslije prodati. A ni vodovod nije na odmet. Znaš, vodokotlić čini čuda
03.05.2007. u 12:53
gle, maknem se van prošetat psa a Bez komentara mi zaspama komentare

ajde BK, on se još voli igrat u pijesku, ali Neutrino, zar i ti, Brute sine?!?
Izgleda da moram opet mijenjat broj oko blogera u postu, BK, striček Jesus te izbacio iz vrtića
Neutrino, baner će još neko vrijeme ostati, čist iz sentimentalnih razloga
@ Mrak, nema živciranja, iznijela sam svoj stav, a ljutnja je proistekla više zbog mog nepopravljivog entuzijazma.
Na osobe poput Quintane ne gubim ni živce ni vrijeme, ali gledam da se s takvima ne nadjem na istom mjestu. Bilo bi mi neugodno da netko pomisli kako dijelimo iste stavove.
03.05.2007. u 13:21
Samo jedan doprinos opštem razmišljanju: nije neobično da malo JA voli da se grupiše u skupinu koja će mu dati snagu većeg MI, legitimnost ili samo pripadnost grupi. Taj kolektivitet uvek pre ili kasnije zazvuči kao kolektivna paranoja.
Kao da je i ovde slučaj.
03.05.2007. u 13:29
@BK, ponekad se pitam kako je ljudima koji te moraju fizički trpiti u svojoj blizini, kad si i ovako, preko neta, naporan do besvjesti.
Ta skraćenica, BK, sve me više asocira na BezKičmenjaka, kad čovjek pomisli da imaš neki stav, ti ga ustvari nemaš, a kad ga nemaš htio bi ga imati, ali jedan ti nije dovoljan. Tvoje skakanje iz krajnosti u krajnost, sve češće proturiječne tvrdnje, ponekad i totalno nebulozno pisanje odaje sliku izgubljene duše koja pati od kratkotrajne amnezije, ali u rafalnom obliku.
Stari moj, ja pišem na svom blogu o stvarima koje su mi manje ili više važne, komentari, kao i zezanje su dobro došli, naročito zezanje, jer ovakve stvari jesu smiješne, ali kad mi netko poput tebe soli pamet, stvarno se zapitam kakav ti je to jebeni socijalni život kad nisi u stanju normalno iznijeti neki stav, mišljenje, ma da i pljuneš ne bih ti zamjerila, ali učini to onda jednom, muški, a nemoj mi tu sliniti i izvijati se desno i lijevo, moj blog zaista nije mjesto za tebe i tvoje potrebe.
Nadam se da si shvatio poruku i da ponavljanje neće biti potrebno.
03.05.2007. u 13:46
Bestseler je bio izvrstan projekt i isprva sam sa zadovoljstvom čitala sve što je god tamo objavljivano. S vremenom sam smanjila odlazak tamo i dolazila samo pogledati mojih par omiljenih pisaca koje volim čitati ma gdje pisali.

Čudi me takvo ponašanje od JQ, doživljavala sam ga uvijek kao pozitivnu blog gubu i nisam nikada primjetila da je brisao komentare koje mu ne pašu. Naljutio bi se i reagirao prilično oštro, ali brisanje…
Za razliku od njegovog suradnika, kojeg neću imenovati, koji je redovito brisao komentare od moje Huluvuice. Zamisli velikog pisca kojeg nadpiše klinka od onda 14 godina pa se vadi tako da briše što ona napiše
Ne znam kako se ovdje linka, a voljela bih ti ostaviti link na nešto što baš paše ovdje. Probam, pa šta ispadne
http://www.xportal.hr/vijest/blog-face/807.aspx
03.05.2007. u 14:03
Trill,uspjelo ti je linkanje, a post je odličan
03.05.2007. u 14:04
Wooow … tu se puca s boka … nije to mjesto za mene neozbiljnog.
Narode, ja cu se malo pomaknuti s vatrene linije tek da ne zaglibim od “prijateljske” vatre … i u nevjerici promatrati sto ce dalje biti.
03.05.2007. u 15:22
Meni ovo zakon, ako smijem primjetiti BK je obrisao sam sebi svoj post(!?!?!?!)
WTF?
A taman sam poslao komentar, kad ono mauna, eeee …
http://bezkomentara.org/blogosfera/da-me-pitate-gdje-danas-leti-perje-rekao-bih-posjetite-studenu/
03.05.2007. u 16:53
uvijek me nanovo iznenadi koliko će naški čovjek potrošiti vremena i žuči - i to s tolikim samozadovoljstvom - da popljuje nešto, ali prstom neće maknuti da bi sam nešto stvorio.
03.05.2007. u 16:58
Ire je pametna cura.
03.05.2007. u 18:18
Eh, ovo je ono što savršeno opisuje moju riječ “afekst” ( budala, nisam je poslao na natječaj.. )
Meni ovo baš super, vi samo pišite, ja ću pratiti i onda ću ja pisati, vidim da je došlo do divnog raskola. To, senzacija nam treba, već vidim naslov “Hrvatska blogosfera silom raskoljena”.
BezKičmenjače, kad je meni Studena uvalila kritiku, muški sam je podnio, napisao joj mail, da je u RH pozvao bih je na kavu, no ti si mi sve sumnjiviji. Molim te da se više ne pozivaš na moje ime i da ga prestaneš koristiti u takvim ružnim kontekstima.
03.05.2007. u 18:23
@Neutrino, neće ništa dalje biti. Ovaj post nije pisan u svrhu senzacionalizma, svadje ili medjusobnog prepucavanja.
Na žalost, uvijek i iznova postajem svjedokom čudnih zbivanja, kad se netko usudi otvoriti usta i na osnovu ISTINITIH ČINJENICA izbaciti kritiku. Rijetko se javi netko tko će zdravim protuargumentima parirati, ali su zato uvijek isti na mjestu zbivanja velikodušno nudeći hostiju ako se pospeš pepelom.
Isto tako, uvijek se nanovo iznenadim kako naški čovjek nije u stanju jednu jedinu rečenicu formulirati tako da ista ima imenovani subjekt, već to što napiše ima neki čudni vonj što se širi od društva iz ćoška.
@
03.05.2007. u 18:28
Nebojša, sunac ti Jutarnji, neš´ ti ovdje naći senzacije
Osim toga ne kužim o kakvom raskolu pričaš: hrvatska blogosfera se očito sastoji samo od onih što se medjusobno ližu i mažu, ja sam aussenseiter i to sa “samozadovoljstvom”.
03.05.2007. u 18:44
Karikiram, naravno. No treba malo pretresti croblosferu da se vidi sto ce ispasti i tko ce ispasti iz kojekavih blogerskih gaca, bilo je tu svega, pa sto se ne osvrnuti. I ostavit cu komentar na tvoj tekst - naime, Quintana ipak je veliko ime croblosfere ( molim lijepo, licencirao sam upravo ovaj pojam i morate me pismeno moliti ukoliko ga zelite koristiti
) i moze si dopustiti da pise takve stvari. Tim vise sto se radi o stilu kojeg smo s vremenom prihvatili i odbili. Da je bestseler posustao, je, i sam nosim dio odgovornosti. Nisam nikad pisao neke predobre tekstove tamo, sad nemam vremena ni za vlastiti blog, no da su se pojedinci trebali truditi vise - jesu. Sto je tu je, sad se koncetriraju na natjecaj i mislim da je to odlican projekt, a cujem bit ce ih i vise takvih. Jalnuskih dilentancica, kao i svugdje, ima..
03.05.2007. u 18:48
Na BK-ov obrisani post slučajno naleteh ovde: http://www.blogodak.com/date/today/page2
03.05.2007. u 18:57
Zahvaljujem Tatjani, inače ne bih pročitao kako ovaj lik opetovano sere po meni. Jesi li ti, mladiću, opsjednut mnome? Koji ti je? Jel’ to zato što je naša zgrada lijepša od vaše, ha? Ha? Priznaj! lol..
03.05.2007. u 19:03
Upla … hupla hule - zločesto ću reći da mi je nekak’ lakše da se samo ja ne uvalim svaštarsko-komentatorsko-kritičnim postovima u “raskole” (jebate, ak’ može PEN, Drušvo književnika, HSLS, HSP i razni tam neki, kaj ne bi i mi imali svoju šizmu
), a sve bi trebalo početi i završiti na iznošenju drugačijeg pogleda na određene “pojavnosti” od već etabliranog i na kraju krajeva, na malo zdrave zezancije uz pokoju kritiku i samokritiku.
Ludilo je ljudi moji pustiti da napisano živi svoj život, možeš se samo nadati da će biti onakav kakvog si za njega predvidio ili priželjkivao. Fakat, jel’ to hrabro, ludo ili besmisleno
?
03.05.2007. u 19:18
@Siniša, ne znam zašto si mi bio na moderaciji???
BKaove postupke nema smisla komentirati. Njegova mentalna i karakterna gimnastika mi je od one napornije.
@Nebojša, oduvijek sam imala problema sa samozvanim autoritetima. Quintana jest veliko ime ali sigurno ne zbog osobe koja ga je prišila na svoj blog.
U gornjem postu nisam pljuvala po ideji, dapače, podržavala sam je.
Trudila sam se da mi postovi budu uvijek dobri i aktualni, i oni su sad pobrisani iako me Mrak pitao da li mogu ostati.
Nemam namjeru potrošiti ni jednu riječ na Q. on je sam svoj promovator, za neke je veličina, za mene sirovina, stvar izbora koji nikome ne uskraćujem.
Većina ovdje nije pročitala post, već, kako to biva s “naškim čovjekom”, prvih par rečenica, ime Q. , aha, ajoj, gle nju, ebem li joj sunac opet je u kontri.
Za svih 500 posjetitelja do sad: JESAM I BIT ĆU. Dok god postoje argumenti za nešto što mi se ne svidja, ovdje će te moći o tome pročitati.
Zdravi i smisleni protuargumenti su uvijek dobrodošli, ali toga u našem crovillagesferi (e ovo sam ja licencirala) nema ili se rijetko sreće.
Ni to me neće spriječiti da pišem o stvarima kakve jesu, jer ja ne ovisim o komentarima ili prijateljskom tapšanju po ramenu.
@Tatjana, hvala, LOL
@MasterMind,da mi je više takvih poput tebe, ovdje bi se razvila normalna konverzacija iako različitih pogleda. Možda u nekim budućim generacijama?
03.05.2007. u 19:36
Je li ti to impliciras da ja nisam procitao tvoj post? Ha? Os da ti dodjem u taj minhen? A? A?
)) Jebate, sad razmisljam, kad bi se blogeri svi okupili na hrpu pa onda podivanili licem u lice, to bi bilo bas ljupko.
03.05.2007. u 19:50
Zato ćemo mi da se vidimo u Pančevu. Oko 100 blogera. Na hrpu, lepo mi dođe da predložim da svako nosi pločicu sa imenom bloga
Kako ćemo se drugačije poznati? I znati sa kim se svađamo a sa kim se mirišemo?
03.05.2007. u 19:59
Nebojša, onda spadaš u manjinu
eto, oš´- neš´, opet podjeljotka 
E moram priznati da mi je žao što propuštam Pančevo. Ali ja bih zabranila na bilo kom susretu blogera da se otkriju imena, nickovi ili blogovi, pa da se vidi, bez predrasuda, tko s kim, kako i zašto
03.05.2007. u 20:16
Svaka čast
ili bolje rečeno - svaka ti dala
) Tek toliko da znaš, imaš moju podršku…
03.05.2007. u 20:34
drago mi je pročitati nešto dobro i kvalitetno mislim da je to i većini,istina je i da svako od nas nemože pisati na takav način,stvar obrazovanja,vještine pera ili nadarenosti i sl.,ja sam upravo jedan od takvih,no jako cijenim to što pokušavaš, sve ovo vrijeme napraviti nešto reprezentativno a dostupno svima,.zamisli tu ljepotu da čitamo prvi nešto što će u budućnosti možda biti prasak svjetskih ili bar okvirno balkanskih prostora.,no to će izgleda biti samo želja…vrijedili uopće više trošiti energiju na unaprijed promašene projekte,.pa pogledaj sebe ti si uvijek pisala na tako jednostavan i razumljiv način a opet i uvijek savršeno definirano.,zar ti nije žao ponekad sebe u svom tom nastojanju,ta razočarenja,ljutnje i ono što je naj gore nemoć.ljutio sam se i ja i po tko zna koji put mislio ugasiti blog,ali nakon dvije godine oguglam okožim se ko kornjača i nastavim,radi sebe jer mi to pričinja zadovoljstvo a prestiže sam prevazišao(kad sam odrastao),naravno ja i nisam za tako nešto..ti; ti si posebna,nedozvoli da te više brišu mislim da je toga bilo dosta,piši za sebe i nas a ja..navratim ponekad:)..pozdrav
03.05.2007. u 20:38
@Studena: ne znam sto je sa moderacijom, ali nije bed
Nego, ovaj tvoj komentar potpisujem, nedavno sam potegao u kontekstu jednog posta upravo taj simptom, ali nije nitko ugrizao mamac.
“Osim toga ne kužim o kakvom raskolu pričaš: hrvatska blogosfera se očito sastoji samo od onih što se medjusobno ližu i mažu, ja sam aussenseiter i to sa “samozadovoljstvom”.”
03.05.2007. u 20:49
Pazi sad - i meni žao za Pančevo.
Studenin post, Tanja, ako si slučajno promašila, o blogerima, blogerskim okupljanjima, tko je tko (e sad fućkaj
) i sve te spike je em za
ga, ne sjećam se naslova, pomoći će gazdarica
upišat’ se od smijeha, em gola istina.
Nisam nikad niti pomislila da bi me golicalo takvo što, onda dobijem VIP drito upad (Nebojšaaaa, alo, evo štofa - grupiraju se, grupiraju se!
) i naravno, nema šanse da se pojavim jer furam svoju buntovno-anarho-budala fazu i nemam niti važeću osobnu već neko vrijeme, a kamoli putovnicu. I neću je imati dok me netko ne nagazi (2 godine se švercam, za nevjerovati šta mi sve uspijeva).
Zašto mi je žao? Čisto dijelom radi live reprize Studeninog posta i čisto radi znanstveno-naučnog eksperimenta: mislim da neki ljudi doista ne fejkaju na blogu i da bi ih prepoznala zavezanih očiju istog trena. I uvjerena sam da bi mi to stvarno bilo zadovoljstvo, kao što mi je zadovoljstvo blogati, komentirati and all that stuff
03.05.2007. u 20:54
@Noebius, nadam se da ovo “svaka ti dala” nije doslovce
i hvala na podršci, uvijek je lijepo sresti ljude koji kažu što misle.
@gugo, mene će uvijek biti na ovoj adresi, a pisanje jest i ostaje najdraži hobi. kad god navratiš, dobro si došao
03.05.2007. u 21:34
@Siniša, u toj rečenici leži i više od izrečenog, upravo to što kažeš da nitko nije zagrizao mamac. Oni su zaista sami sebi dostatni, sami sebe su proglasili elitom, sami sebi daju odličja kad neko prdne i toliko su u tom “sami-sebi” filmu da to postaje već mali bolliwood.
Za mene su bili i ostaju društvo iz ćoška. a što se mene tiče, mogu tamo i ostati, meni ne fale.
@MM, ima toga kod mene i mene bi trebalo podsjećati
a Pančevo, ma ako ne bude Pančevo, bit će negdje drugdje, ima vremena
04.05.2007. u 3:34
Šta je to bestseler?
04.05.2007. u 3:40
Citiram BK:
“…Nekoć je držanje bestseler banera bilo ponos na blogu, a sada se pripadnost toj kamarili čini kao sraman čin…”
Jednom je Grbačić u krivom kontekstu povezo kamaru pa smo ga razapeli upravo ja i ti, sjećaš se?
) Ti zbog “zelenog” ja zbog govana, pa te molim da ovo “kamarili” više ne koristiš. Jelte dobri smo si i nema smisla da te odjednom probodem vilama
)
04.05.2007. u 7:27
Dobro jutro kamara
04.05.2007. u 10:20
Malo sam ipak ćornila, jutrić!!!
04.05.2007. u 10:56
Sad sam bas izronila u ovu raspravu, morala bih malko istraziti povijest cijele price, ali izjavit cu naprecac - CEMU BRISANJE KOMENTARA ??? kvalitetna i jaka osoba se ne boji kritike, dapace, to je jos jedna sansa da se pojasne stavovi, iz kvalitetne rasprave svi mogu nesto nauciti, komentare ne treba brisati ukoliko nisu vrijedanje takve vrste da koriste rijeci koje ne pripadaju u pristojno drustvo … U samim pocecima svog bloganja - dakle ne davne 2004 kad sam pocela pa zbog nedostatka vremena nikad nastavila - nego prosle godine - sam zacudeno pregledaval cool i almost cool liste na blog.hr -u. Naravno da je to nesto za cim cete prvo posegnuti vjerujuci u odabir moderatora. Pa sam po ne znam koji put zakljucila da su ukusi razliciti i da je kvalitet diskutabilan pojam. Uz sve duzno postovanje cinjenici da odabrano mora zadovoljiti od petnaestogodisnjih pozz kiss blogera do onih vecih - intelektualnih apetita ozbiljne populacije. Projekt izdvajanja best of the best mi ima smisla i uvijek bih ga podrzala, do trenutka dok se ne pretvori u neciju osobnu prciju…
04.05.2007. u 11:42
Potpuno sam sigurna da negativna kritika, osvrt koji se ne slaže sa stavovima iznesenim u postu, kod “Mrzle” i kod velike većine nikada neće biti izbrisani.
Isto dajem za pravo i podržavam da nekog trajno ili povremeno pometeš, ukloniš i otepeš iz rođene avlije, prićije ili ga zamoliš da ne drži noge na stolici na kojoj sjediš jer ideš samo pišat i ne želiš sjest u ostatke govana u koje je isti zagazio.
Ako oni biraju bestselere onda mi pozivamo komentatore, svima je jasno da ono “dođi na moj blog i ostavi komentar” ne pali.
Ja ovako funkcioniram i dajem si za pravo; svakome, baš svakom otvorim vrata i pažljivo biram kad zakoračim desnom nogom u natrag i kažem “daj uđi” (još uvijek držeći za kvaku) a onda promislim još jednom, pa.. il skuham kavu il isteram iz vlastite prćije.
Kad meni golubovi zaseru lajsnu od prozora, sljedeći put ne ćamim sa zračnicom i kutijom diabola u boravku, nego se spustim do dm-a kupim rukavice zalijem vrelom vodom i oribam govna.
I tako oni seru a ja ribam i nije mi teško.
04.05.2007. u 18:10
Došla sam te posjetiti nakon duže pauze, pročitati što pišeš i pozdraviti te, pa me na neki način ražalostio ovakav tekst o Bestseleru jer nisam imala pojma da i s njim stvari tako stoje. Žalosno.
Međutim, sada nešto mislim - da li uopće postoji negdje ili može opstati udruga ljudi koji s entuzijazmom započnu neki projekat a potom se on uruši pod teretom svega onog nabrojanog što si navela u svom postu, studena. Ipak, znakovito je također ono što si rekla o stvarnim pobudama prilikom uopće domišljanja na nastanak jednog takvog projekta kao što je Bestseler. Jer ako su pobude proizilazile iz potrebe za samopromoviranjem više nego je to trebala biti potreba da se stvori nešto novo čiji ćemo sudionici i kreatori samo biti - onda je taj projekat u samom svom temelju imao pogrešku - slabu točku - zbog kojeg se jednom može urušiti. Ili urušava.
Žao mi je da se tom slabom točkom, opet pokazuju - ljudi. Tebi pozdrav, i podrška, kao čovjeku koji ostaje dosljedan sebi i ima hrabrosti potrebne za to.
04.05.2007. u 18:33
@Tyche, podsjetila si me na moje početke i na to da mi je trebalo prilično vremena da shvatim tu “u mojoj avliji samo moje kokoši” politiku.
To kod nas očito ima dobro uhodanu tradiciju koja ničim (naizgled) ne može biti ugrožena.Živi bili pa vidjeli.
@Kamara, ljubi te Mrzla u oba oka LOL
@Viviana, iako ne volim na odobravanje odgovarati odobravanjem, ali moram reći da mi tvoja podrška puno znači. Ostaj mi dobro :)
04.05.2007. u 23:40
Eo me krmeljava od puse
Sad sam tek skontala kak sam se nakamarila na ta govna samo o nekom sranju pričam, hihi
05.05.2007. u 9:29
Kamarico, nije bed dok pričaš,al´te može zadesit da tako krmeljava i upadneš…ne dao Bog…
05.05.2007. u 12:21
hehe nema te rupe u koju ja mogu upast!
05.05.2007. u 15:10
ok, naprdilo te, ok, ogorčena si, ok, ljutnili su te, to sve razumim… ali mislim da komentare ne treba brisati. a da zabranu komentara treba nekad i dvaput odvagati. ja sam isto molto… kako se kaže… instinktivna?… i kad mi neko digne onu stvar, uf uf uf! a lately su mi je digli mnogi. podsjetit ću te na jedan tvoj komentar, ostavljen nedavno you know where. pa kaže…
“… ono što je meni zanimljivo i što susrećem prečesto na ženskim blogovima jest ta neka ljutnja, bijes, ponekad i 100 očajnih zašto kad su u pitanju ljudi, žene, djevojke, pizde, muški ili pizdeki koji lažu, koji stvaraju neki paralelni svijet/život u virtuali.
halllooo?!?!
zašto ja moram pizdit jer on-ona laže, prvo sebe pa druge? kakvu štetu on-ona meni time nanosi???
ako me i navukla/o na neko virtualno prijateljstvo, iznevjerila/o moje povjerenje, koji je omjer štete izmedju one koju iznosi on/ona iz cijele šporkarije naspram one moje?
tko se mora nositi (makar i podsvjesno) s osjećajem srama i utapa se i dalje i sve više u toj kanalizaciji vlastitih izmišljotina?
ako je to ona druga strana, koji kurac onda ja kukam i u nedogled njunjam kao da sam ja ta što se smuca okolinom podvijena repa i u strahu da će me netko prepoznati po smradu koji ostavljam iza sebe???
mazohizam, kažeš? glupost, draga moja. ne želim propovijedati, ali kad naletim na ovakve stvari gdje su uvijek drugi krivi jerbo jugo puše, jerbo me pere jebeni pms (a pere me, jebem ga u glavu), jerbo sam se kasno digla, jerbo sam lijena otići van pa sjedim i čitam gluposti i samoj sebi amperiram visokovoltažne unose bijesa zbog istih…koliko to ja imam vremena u ovom životu da ga sjebajem na takve idiotarije???
na kraju sam toliko puna tudjih govana da više ne razlikujem što je što, mrzim kad ljudi kukaju, mrzim kad su sretni, mrzim kad su drugačiji, mrzim kad su isti, mrzim, mrzim, mrzim…
a mržnja je vrlo poželjan osjećaj.
mržnjom se da puno postići u životu. uglavnom da postanemo još gori nego oni koje mrzimo.
za kraj ću reći samo ovo: dok sam čitala ovaj post, pretvarala sam se da je to jedna tvoja stilska vježba.
a ti se pretvaraj da je ovaj komentar, moja.
i udahni dublje nego inače, izadji van i nadiši se onog plavetnila što te okružuje i reci samoj sebi kako si sretna osoba jer imaš opciju turn off iz tog virtualnog svijeta, dok oni drugi to nemaju. oni cijelo to sranje zaista žive…”
ovo si lipo rekla. i jedan veliki dil toga sad bi ja tebi tila isto reć, ma drugim riječima, mojima. reći ću ti samo: budi mirna. ne jidi se. vrag odnija sve, nagrišpat ćeš se prije vrimena od jida. a ne isplati se :-*
a vani te čeka šetnja, borrego i svašta nešto lipoga…
05.05.2007. u 17:25
´ebga Wanda, ja o jabukama ti o kruškama.
), još da si c-pejstala i svoj post uvidjela bi razliku.
Čini se, zaista, da je na našim prostorima riječ KRITIKA izgubila svoje pravo značenje.
Malo me umorilo ovo natezanje, izgleda da ipak ne pišem jasno i razumljivo kako me Gugo pohvalio, inače bi većina ovdje (pod uvjetom da su ZAISTA pročitali post) shvatila da nisam pisala žalopojke razočarana u Q. već izrazila žaljenje da je jedna dobra ideja propala jer je iskorištena u sebične svrhe.
Svejedno, hvala ti što si c-pejstala taj moj komentar (jebote, al´sam bila inpirativna
PS. Borrego je odlično, ja nikad bolje, dnevno smo i po 4 sata na friškom zraku, uživamo svi, koliko nas ima
05.05.2007. u 18:44
ja i ti često o jabukama i kruškama, jebiga. al ne pizdi da te ne čitam:-P
ma htjedoh ti reći… i moja i tvoja prolivena žuć i jid i revolt i sve, svaka na svoj način i zbog svojih razloga… nisu vridni truda, vrimena i nerava. bemu, to sam ja iz tvog komentara naučila. a ti to isto jako dobro znaš. ti si studena, isto jedna vrsta petardice ka i ja. i lipo se je… katapultirati i reć šta se ima… ma se u konačnici zaista ne isplati. bezbroj puta dođoh do istog zaključka. i sve čekam kad ću se pameti naučit. ide, ide… ma jako sporo.
ne isplati se. kad ti kažem…
uđep u nešto čistog srca i openminded. vidiš da je to zajeb. zahvališ se i odeš. sve drugo je… fali mi rič na hrvatskom… bacanje truda i vrimena?
06.05.2007. u 19:33
Mali offtopic, ali ima veze sa Quintanom pa evo: Danas je u Novom Listu izašla recenzija “Blog Priča”. Novinar Davor Mandić je veliku većinu blogera pohvalio, a spomenutog J.Q popljuvao:
… ili pak u spektru od posve neuspjelih esejčića na zadanu temu (Jesus Quintana “Kako sam prvi put sreo Bukowskog”).
Studena, usput - gušt te čitati
06.05.2007. u 20:27
@povremeni čitatelju, iako ta informacija NIKOGA ne iznenadjuje, hvala ti
usput, hvala i na komplimentu.
11.05.2007. u 8:44
pozdravljam Studena. slažem se sa tvojim nekim stavovima glede blog priča i samog principa uvrštavanja autora. samo, čini mi se da takvom retorikom nikada ništa postići nećeš. više bih volio kod tebe pročitati neke konstruktivne prijedloge vezane za svijet blog projekata, u kojem smjeru bi taj svijet trebao ići i sl. do čitanja
11.05.2007. u 12:59
Aloha Stroke
ne znam o kojim stavovima je riječ, u ovom postu nije ni jedno od toga što si ti naveo primarno (a potonje čak ni relevantno).
I ja bih, dragi Stroke, jako puno toga “više” voljela. Kao npr. da pročitaš post pažljivije, jest da je pun kritike (i podugačak), ali nije kompliciran. U jednom dijelu čak stoji da je MRAK došao s konstruktivnim prijedlozima koji takodjer nisu urodili plodom.
Osobno, za razliku od tebe koji si isto član, ali nemaš NITI JEDNOG POSTA na bestseleru, nastojala sam redovitim pisanjem pridonijeti da taj projekt ne zamre.
Koji je tvoj doprinos?
Nije mi ni cilj mojom “retorikom” nešto postići, već pokazati da mi neki samozvanci neće/ne mogu prodati muda pod bubrege.
Ako zaista želiš neki konstruktivni prijedlog, evo: kako bi bilo kad bi se prestali jedni drugima uvlačiti u dupe i postali iskreni?